Tuesday 31 December 2013

MR. & MRS. RIGHT..=_=

[mr.right vs mrs.right] + A (bukan nama sebenar)

kononnya..
pada suatu hari yang sangat terik..terlihat dua mamat sedang..


x tahu apa yg dbincangkn..hmm maybe..

...............
A: wah..!! awek cun..nk try la.

Mr.right:
uish, kau ni, x baik la. kau x rase ke benda yg kau nak buat ni salah?

A: eh, peduli apa kau pasal aku..!

Mr.right:
sbb aku pedulikan kau la, aku nasihatkan kau sekarang ni. jgn cari pasal, silap2 kau makan tapak kaki ayah die nt.

A: apehal pulak kau ni, sok2 'alim' gitu. x kisah la kau nak ckap ape pun, yang penting aku dah aim awek tu, aku nk test die..haha ~dgn bangganya

Mr.right: ....(silap2 kau yg kena test nt) ~bisik hati kecilnya


di bangku yg panjang, err actually. tak berapa pnjang sangat..
datanglah seorang mamat poyo yg kononnya nak test la kan..
haa..tengok apa jadi..!

.........
A: ehem2, awak sorang je ke? boleh saya duduk sebelah awak x?

Mrs.right: em, boleh, tp klu awak yakin ke sebelah saya ni x dak org. ~sdg belek buku~

A: (sengeh sampai ke telinga) dari tadi saya pandang awak dari jauh, confirm la x de org sebelah awak. btul kan?

Mrs.right: oh, ye ke, mgkin dari mata kasar saya dan awak, kita x nmpak siapa sebelah saya ni, tapi hakikatnya, saya yakin awak mesti tahu malaikat raqib n atib sentiasa bersama saya dan awak yang sntiasa mncatat amalan baik buruk saya dan awak.

A: ~sentap~ emm..ok, tapi saya cuma nak bagitahu awak yang saya dah berminat dengan awak. boleh kita berkenalan?

Mrs.right: sbb ape ye awak nak kenal saya? (ada udang dsbalik mee la mamat ni)

A: aa, sbb..sbb..~belum sempat habiskan kata2..

Mrs.right: subhanallah..! cantiknya perempuan tu, (sambil melihat di belakang lelaki A trsebut)

A: ~tnpa ragu2, sepantas kilat, toleh ke belakang~ (eh, mana perempuan tu?)

Mrs.right: hmm..dah jelas sekarang, awak lebih memandang paras rupa seseorang berbanding akhlak mereka. buktinya, saya saje je test awak tadi, padahal xde sesiapa pun di belakang awak. ~dgn selambenye

A:
tunduk malu..(belah gitu je)

......



Aku Ada Wali~




> usahlah dengan sibuk mncari mr.right dan mrs.right, kamu menngabaikan tanggungjawab trhdap agama trlalu byak, lebih baik menggunakan bakat mengikat hati itu utk mengajak mnusia ke jalan ALLAH..BERLANDASKAN SYARIAT SEMESTINYA.


#AWASdapatkansecaraterhormat


ana create antum read

(o_o)

0 comments:

Post a Comment